Adsense

joi, 12 august 2021

Moscku și cuvântul lui

 


#Moscku și cuvântul lui



            Postarea dă azi, deși io acu o scriu, nu e deloc pentru azi. Ea e pentru voi și stă ca mărturie scrisă la această dată 12.08.2021 ora 16.21.

            Ceea ce azi se petrece pentru mine, este relativ puțin vizibil pentru marea voastră majoritate.

            Azi, Moscku, sau Ignat Ioan Cosmin, este cel mai mare editor de hărți pentru Google, pe Local Guides.


            Mulți nu au auzit de local guides, ce este, la ce folosește și cu ce se mănâncă și din acest motiv, ei habar nu au despre ce vorbesc aci. Problema reală a lor este că azi timpul a ajuns la zero pentru mine, iar ignoranta lor nu mai poate fi invocată ca și scuză!

            Aci postam ieri pă Facebook o scurta explicație: "Local guide este după părerea mea cam singura comunitate virtuala "sinceră", dacă pot spune așa ceva. Aici recenzorii ca mine și ca tine vizitează locuri dă pretutindeni și își postează părerile sincere despre experiențele trăite acolo.

Orice vrei să găsești ca și destinație și cauți pă google maps vei găsi automat și experiențele oamenilor care au trecut pe-acolo.
Din acest motiv io am ales sa devin recenzor și editor dă hărți pentru Google.
Am muncit mult și cu ambiție și voință dă fier am ajuns pă primu loc din România.
Io sînt unu care vorbește adevaru' vă invit pă toți să începeți să mă cunoașteți cu adevărat. Veți găsi în diverse locuri, materiale încărcate cu sens, cu provocări și cu revelații."
            Chiar în acest moment, cel în care scriu acu`, mii de materiale media sînt încărcate de către mine pă Google Local Guides. Aceste materiale, sînt dovada vie și incontestabilă a tuturor cuvintelor pă care le-am rostit până acum. Ele atestă faptul că Ioan a pășit prin toate acele locuri și experiențe.
           Moscku, în ciuda a tot ceea ce credeați despre el, e un om bun, a fost întotdeauna, iar unde nu a fost și-a plătit deja viitoarele greșeli.

 

            În momentul în care oamenii vor înțelege că în ochii lumii și în istoria google azi s-a petrecut o minune, ei mă vor fi urmat deja!

    


            Azi google a primit pentru el și pentru voi informație publică cât pentru câteva vieți dă la mine. Din acest motiv e foarte bulversat și mere greu, da` mere.
            Vreau să menționez că sînt primu` om din istorie, care a crescut ORGANIC (zero lei plătite către google sau Facebook), de la zero la o suta da mii dă puncte, din luna iunie 2021 si pâna azi 12.08.2021. Asta înseamnă vreo 40 - 44 da zile aproximez. Există oare vreun record de gen similar, înregistrat la cartea recordurilor ? :))
            În fiecare moment când fiecare tu vei accesa oricare din aceste informații, influența cuvântului meu crește, pentru că oricum sînt primul la dat cu părerea coerent din ROmânia.
            As vrea să menționez, ca de vei începe urmărești, vei deveni dependent, dar oricum nu mai ai de ales dă data asta, pentru că oricând există posibilitatea să interacționez cu tine și cu afacerile tale. Oricând îmi ieși în drum, mă pot opri la tine la cârciuma să mănânc o ciorbă, sau pot rămâne peste noapte la tine la hotel. Poate am nevoie dă reparații la mașină și trec pa la tine pă la service, sau poate am drum spre guvern, sau palatul parlamentului să scriu recenzii.
            Pentru că începând dă azi, timpul chiar nu mai are valența pă care tu știai să i-o atribui, te rog pă această cale, să înțelegi ca io scriu doar despre trăirile mele și experiențele mele.
            Te poți trezi cu mine lângă tine ORICÂND, părerea mea este să îti pui afacerile în ordine, cât nu mai ai timp.
            Nu vreau să vă așteptați la faptul că voi minți cumva asupra vreunui aspect. Nu obișnuiesc, și nici nu voi începe acum.
            Dacă io sînt sincer, autentic și corect, pretind același lucru dă la toți cu care mă întâlnesc. Dă data asta văd tot, chiar și multele gunoaie pă care le-ați pitit sub preș atâția ani.
            Acolo unde voi găsi lucruri bune, munca zdravănă, colegialitate, servicii ireproșabile, autenticitate, bunăvoință, corectitudine și înțelegere, recenziile mele vă vor ridica PESTE NOAPTE AFACERILE!
            Acolo unde voi găsi jeg, minciună, secrete urâte care afectează zilnic viața mea și a ta, va fi prăpăd!
            Am și voi avea toleranța zero față dă așa ceva!

 

 


            Io scriu și spun lucrurilor pă nume dă multa vreme. Voi abia acum începeți să deschideți mai atent ochi, și asta dintr-un sigur motiv.

            Dă data asta JOCUL E PĂ BANI GREI!



    

                        Vă aștept cu oferte serioase, dă bun simț, pentru cauze drepte și justificate. Oricum dacă voi nu veniți trec io în vizită curând pă la toți.

 Va iubesc pă toți!                                                 Sus ROmâninimile!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu