Adsense

joi, 22 iulie 2021

Limba româna tocmai a devenit mult mai greu.

        


        Bună ziua dragii mei urmăritori de toate naturile. După cum ieri am afirmat că mi-a venit o idee, ar fi fost păcat să nu o și pun in practică pentru că este deosebit de frumoasă și plină de înțelesuri. 

        Înainte de a va spune despre ce este vorba încep prin a vă reaminti ca tot ce am făcut pana acum în aceasta viată este bun si bine, toți cei care mă știți și ați interacționat cu mine în diverse moduri, ați observat ce fel de om sînt. Sînt punctual când stabilesc o întâlnire, mă străduiesc să respect cuvântul dat chiar daca ajung în situații aparent imposibile, fac tot ce îmi stă în putința de a duce la bun sfârșit înțelegerea prealabil avuta cu vreun om. Din acest motiv și din cel al faptului ca io de foarte multa vreme rostesc doar adevărul, interacțiunile mele cu oamenii au fost dezastroase spre finalul lor, pentru că toți cei intrați în viața mea au fost, cu voia Lui, niște ființe mici si lipsite de verticalitate sau adevăr.

        Bănuiesc însă că în tot acest noian de interacțiune umană sînt și oameni care m-au văzut, care m-au ascultat, oameni care mă stimează, mă apreciază și mă iubesc. Habar nu am daca așa este, însă măcar unu tre să fie și este. Dacă un singur om mă iubește cu adevărat pe lumea asta e bine, pentru că deja nu mai călătoresc singur prin iad.

        Acest mesaj se adresează în special acelor oameni care mă apreciază și care își doresc din tot sufletul lor binele meu, la fel cum io îmi doresc tot binele din lume pentru oamenii care fac bine.

        Dragii mei, de astăzi voi posta mai puține cuvinte, dar mult mai multe mesaje. Mai jos în această pagină am adăugat șase poze cu niște mâzgălituri de-ale mele care cred io ca au ceva putere. Sincer să fiu am uitat destul de repede mesajul înglobat în fiecare simbol, așa ca de-acum doar Dumnezeu îl mai știe prin ochii voștri.

        Aceste simboluri scrise de mana pe hârtie le voi lua apoi și le voi lipi în locuri publice. Celor ce au încredere în mine le dau ceva de făcut. Urmăriți aceste simboluri, fotografiați-le, iar apoi postați poza peste tot. Găsitorului rugăciuni bune gratis! Mesajele sînt doar de bine.

        Aviz celor ce le vine minunata idee de a rupe acele cercuri, sau de a distruge aceste simboluri. Ele sînt protejate direct de Sursa direct de Mama cu rugăciuni grele. Riscați să vi se topească mâna instantaneu, să vă băgați vreun cancer în creier, să faceți chiar infarct încercând doar să vă apropiați de acel simbol, ALTFEL DECÂT CU BUNE INTENȚII. 

        Tot pentru voi acei ce numărați, înmulțiți (din nefericire), citiți în stele, sau dați cu zaru`, acu e momentu sa scoateți artileria grea. Scoateți oracolu`, poate vă spune el ce-a vrut Ioan Nebunu să zică acolo`, mai ales că cu cât studiați mai mult acele simboluri, cu atât le veți încărca de putere și voi știți asta. Pentru mine acest lucru nu poate fi decât exclusiv bun. Hai la treaba puturoșilor!

        Am rostit! Așa să mă ajute Dumnezeu!







3 comentarii:

  1. să le numim... fraze prescurtate conștiente!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce pot să spun: trebe să cetesc de vreo 12 ori ca să cred că ințelwg ceva.
    Fiecare are dreptul să nu comenteze, aviz celor care vor să o facă, conștiința lovește in somn.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ce mă refer: Din start observați "mă-ul".
      Este vorba despre suprema dovadă a subiectivismului nativ. Toți ne referim la noi înșine.

      Observ la acest Om o mare apetență spre Dumnezeu.
      Eu cred că Moscku se identifică cu Firea Sa.
      A suferit 44 de anișori dintr-un singur și aparent banal motiv, lipsa banilor.
      Restul, adică partea afectivă, cea care are o mare importanță, cică, partea aceasta este dezvoltată multistrat, multilevel, pluridimensional intr-un corp bătut de friguri dar nu de gerul din Inger.

      Iubiți-vă mult.............frații!

      Ștergere