Adsense

vineri, 4 mai 2012

sensibilitatea trairii in INIMA!

   Va imbratisez in acum! Vreau sa va vorbesc despre sensibilitatea traiului in cuplu.
   Va invit sa vedeti acest videoclip full scren, la fel, de doua ori, prima oara veti fi captivati cu atentia de supletea femeii, de gratiozitatea modului in care se misca si de cat este de flexibila:

   Acum vedeti-l cu atentia mentinuta pe el si nu nu pe ea! In tot acest timp nu ignorati refrenul „i am waiting for my men!“ si veti vedea doar cu ochii mintii in cata perfectiune se poate desfasura dansul vietii de cuplu, clipa de clipa, constient. Veti fi surprinsi sa acceptati ca cel care creaza este masculinul in eterna seductie a femininului, El este cel care din spatele acestui dans invarte roata sansei creerii perfectiunii fuzionale. Dincolo de creatie, Shakti raspunde la nivelul vibrational masculin, asa ca vibratia ei este pe masura Lui. Nici nu s-ar putea altfel. Vindecarea subconstientului lui shakti depinde de vibratia lui shiva in raport cu care se afla in fuzionarea de cuplu. Astfel avem proverbul romanesc: „orice sac isi are petecul sau!“. Cu cat masculinul are o vibratie inalta, cu atat shakti se va simti mai atrasa, pentru ca inima ei stie ca va fi iubita sincer, si acest mod este si cam singurul mod de vindecare al femininului de pe terra. Dincolo de presul social in care s-a transformat femininul exista totusi femeia - copil care vrea cu disperare sa fie iubita.
   Spiritul este androgin deci poligam in manifestare, de aceea energiile se misca atunci cand polaritatile lor nu mai sunt echivalente si/sau opuse. Si masculinul are falsa impresie ca in relatia in care este acum nu are cum sa faca asta, si automat nu se va referi la el, ci se va autoexclude. Putini sunt cei care vor intelege cat de departe se afla de femininul de cuplu, cat de putin se mai simte atras de ea, nestiind saracul ca este fix raspunsul vibrational al ceea ce este El insusi defapt! Astfel in cuplu functioneaza numai vampirismul energetic, dominarea unuia dintre ei, iar celalalt va juca rolul dominatei. Fiecare dintre ei la randul lor crezand ca este vina celuilalt. In fapt, fiecare se supara si se ascunde de propria perceptie, neavand puterea sa stea cu coloana dreapta niciunul dintre ei fata in fata. Urat nu? Si unii poate va regasiti in aceste ipostaze dar credeti ca nu e vorba despre voi! 
   Femeia isi doreste un barbat iluminat, un barbat care sa poata „sta“ in spatele Cuvantului sau, pentru ca Cuvantul Sau este cuvantul Lui UNU! Altceva sunt doar pretexte ale mintii fiecaruia, care crede ca ar fi venit aici pentru cu totul alta treaba decat sa se iubeasca pe siesi! Cuplul perfect insa, regasirea masculinului cu femininul in armonie perfecta implinesc malkutul kabbalic - regatul sau imparatia cu posibila re-cunoastere profunda de sine si ascedere catre yessod - fundatia. Lucrurile sunt dincolo de ipocrizia si ignoranta gardurilor mintii, si merg vertiginos catre un necunoscut al cunoasterii fuziunii, un necunoscut viitor improbabil pe care constiinta il creeaza constient in fiece moment acum!
   Cu o floare insa nu se face primavara si Eu va scutur de maneca clipa de clipa ca am inflorit deja, calatoria este posibila si reala, regatul chiar este real, chiar si fundatia, pentru ca Eu mi-am adus in experienta de cuplu asa ceva! Imi pare rau ca nu am diplome sau alte patalamale, va trebui sa ma credeti pe cuvant... Va doresc o seara minunata in continuare, va imbratisez.

Un comentariu:

  1. Inteleg perfect ceea ce spui,si nu pot decat sa te aprob..e nemaipomenit sa fii intr-o relatie de cuplu cu un partener constient....se ajunge cred pana acolo incat ai impresia ca esti cu divinitatea care esti oglindita in partener...stiu de asemenea ca atunci cand relatia nu merge e pentru ca cineva nu-si regaseste feminitatea sau masculinul din el...nu in exterior este problema..am spus-o si o s-o spun mereu:numai in noi se afla si problema si rezolvarea si in interior trebuie sa actionam..nu pot decat sa va felicit..
    la mine pot spune ca partenereul meu este un partener inconstient si are tendinta foarte mare de a ma vampiriza...
    stiu asta pentru ca vad cat este de linistit atunci cand eu sunt cu energia la pamant,parca atunci se simte cel mai bine...
    insa asta a fost mai demult,acum aceste episoade sunt mai putine iar eu deja imediat imi dau seama cand vrea sa se hraneasca cu energie..m-am schimbat mult...
    si paradoxal,sunt din ce in ce mai stapana pe mine si mai constienta de mine..pana la urma am luat totul ca pe o oportunitate,insa el a ramas la fel...nu am cum sa-l schimb,decat el se poate schimba..pot doar sa-l accept si sa-i trimit lumina...
    IUBESC viata,ma iubesc pe mine(partea feminina manifestata dar si partea masculina a mea din interior) si vreau neaparat sa materializez NOUL OM....stiu ca va fi bine...nu-mi fac probleme de viitor,sunt prea ocupata cu PREZENTUL..
    NAMASTE

    RăspundețiȘtergere